...jest pusty
990,00 zł
1,050,00 zł
Informacje
Strona głównaReklamacje
Reklamacje
Jak zgłosić reklamację?
Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji w formie elektronicznej, pod adresem reklamacje@aleotti.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny firmy podając wszystkie wymagane dane.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
- datę zawarcia zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji,
- numer zamówienia,
- numer faktury,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed
rozpatrzeniem reklamacji, ALEOTTI zwraca się do składającego reklamację o jej
uzupełnienie we wskazanym zakresie.
ALEOTTI rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w
prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do konta danego Klienta. W uzasadnionych przypadkach ALEOTTI może wysłać odpowiedź na
inny, wskazany przez składającego reklamację adres e-mail bądź na adres poczty
tradycyjnej.
W przypadku pytań lub wątpliwości nasi specjaliści z działu reklamacji są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 pod numerem telefonu 22 746.90.55.