Kategorie

Informacje

Wybierz walutę:
Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar?

  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    • nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    • zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów prześlij na adres e-mail informację o zwrocie zakupionego towaru podając numer zamówienia oraz numer telefonu i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
  • Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
ALEOTTI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Ciurlionisa 3
05-260 Marki
  • Zwrotu towaru możesz także dokonać osobiście oddając produkt w Punkcie Odbioru Osobistego w Markach (w pozostałych punktach odbioru dokonanie zwrotu nie jest możliwe) na następujących warunkach:
    • towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    • w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.

Stan zwracanego towaru


Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi, (więcej w dziale Reklamacje).

Podsumowanie


  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Zniszczenie, uszkodzenie lub zanieczyszczenie opakowania powodujące, że towar nie może być sprzedany jako nowy powoduje wygaśnięcie prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.