Kategorie

Informacje

Wybierz walutę:
Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji w formie elektronicznej, pod adresem reklamacje@aleotti.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny firmy podając wszystkie wymagane dane.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
  • datę zawarcia zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji,
  • numer zamówienia,
  • numer faktury,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed
rozpatrzeniem reklamacji, ALEOTTI zwraca się do składającego reklamację o jej
uzupełnienie we wskazanym zakresie.

ALEOTTI rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w
prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do konta danego Klienta. W uzasadnionych przypadkach ALEOTTI może wysłać odpowiedź na
inny, wskazany przez składającego reklamację adres e-mail bądź na adres poczty
tradycyjnej.

W przypadku pytań lub wątpliwości nasi specjaliści z działu reklamacji są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 pod numerem telefonu 22 746.90.55.

...jest pusty

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.