Kategorie

Informacje

Wybierz walutę:
Odbiór osobisty

Umożliwiamy naszym Klientom odbiór zamówień w Magazynie Głównym firmy w Markach oraz w dwóch salonach zlokalizowanych w całej Polsce. Szczegółowa informacja o możliwościach dostawy/odbioru znajduje się przy każdym produkcie w naszym sklepie oraz po dodaniu produktów do koszyka.

Uwaga! Przesyłki paletowe są możliwe do odbioru osobistego wyłącznie w Magazynie Głównym Aleotti w Markach przy ulicy Ciurlionisa 3.

Najczęściej pojawiające się pytania Klientów:

•    Kiedy towar będzie gotowy do odbioru?
Zamówienie dostarczane jest do punktu odbioru w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wydania paczki z naszego magazynu. Dlatego po odbiór prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu od nas informacji mailowej lub smsowej, że zamówienie jest gotowe do odbioru (w informacji tej wysyłamy również nr przesyłki, adres wybranego punktu oraz godzin otwarcia).

•    Jak zapłacić za zamówienie?
We wszystkich punktach odbioru osobistego istnieje możliwość zapłaty gotówką. Dodatkowo w punktach odbiorów osobistych DOMOTEKA i DZIKA możliwa jest płatność także kartami płatniczymi. Za zamówienie można też zapłacić przelewem, jednak odbiór towaru możliwy będzie dopiero po zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie.

•    Jak odebrać zamówienie?

Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru oraz kserokopię dowodu osobistego osoby zamawiającej. Prosimy pamiętać aby przy odbiorze towaru po podpisaniu listu przewozowego, w obecności pracownika punktu sprawdzić zawartość paczki bez względu na stan opakowania. Jeżeli w momencie sprawdzania zawartości zauważą Państwo braki lub uszkodzenia towaru należy na miejscu spisać odpowiedni protokół. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone również należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody. W przypadku braku takiej informacji na protokole, nie będzie możliwe wszczęcie procesu reklamacyjnego.

•    W jakim czasie mogę odebrać zamówienie?

Produkty należy odebrać w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania informacji o możliwości odebrania towaru. Zamówienia nieodebrane w wyznaczonym terminie zostają anulowane z systemu, a w przypadku dokonanej wcześniej wpłaty, wartość zamówień zwracana jest na wskazane przez Klienta konto.

Pełna lista punktów Odbioru Osobistego:


Magazyn:

ul. Ciurlionisa 3, 05-260 Marki
Czynne:
pn - pt: 09:00 – 17:00
sobota: 10:00 – 14:00
tel.: 508 075 639

Salon Targówek DOMOTEKA


ul. Malborska 41, 03-286 Warszawa
Czynne:
pn - sob: 10:00 – 21:00
niedziela: 10:00 – 19:00
tel. 22 331.22.80, 22 313.00.80
Uwaga! Możliwy odbiór wyłącznie produktów małych i średnich (do 3 szt.)

Salon Dzika:


ul. Dzika 4A, 00-194 Warszawa
Czynne:
pn - pt: 10:00 – 18:00
sobota: 10:00 – 14:00
tel. 22 746.90.55
Uwaga! Możliwy odbiór wyłącznie produktów małych i średnich (do 3 szt.)

...jest pusty

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.